دانلود سرود ای ایران ای مرز پر گهر

دانلود سرود ای ایران ای مرز پر گهر

 

 

ای ایران ای مرز پر گهر/ ای خاکت سرچشمه هنر
دور از تو اندیشه بدان/پاینده مانی تو جاودان
ای دشمن ار تو سنگ خاره ای من / آهنم جان من فدای خاک پاک میهنم
مهر تو چون شد پیشه ام / دور از تو نیست اندیشه ام
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما / پاینده باد خاک ایران ما
سنگ کوهت در و گوهر است / خاک دشتت بهتر از زر است
مهرت از دل کی برون کنم / برگو بی مهر تو چون کنم

تا گردش جهان و دور آسمان به پاست/ نور ایزدی همیشه رهنمای ماست
مهر تو چون شد پیشه ام / دور از تو نیست اندیشه ام
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما/ پاینده باد خاک ایران ما
ایران ای خُرم بهشت من/ روشن از تو سرنوشت من
گر آتش بارَد به پیکرم / جز مهرت در دل نپرورم
از آب و خاک و مهر تو سرشته شد گِلم / مهر اگر برون رَوَد تهی شود دلم
مهر تو چون شد پیشه ام / دور از تو نیست اندیشه ام
در راه تو کی ارزشی دارد این جان ما /  پاینده باد خاک ایران ما

  ای ایران، ای مرز پر گهر   491 0:03

 

 




:: برچسب‌ها: مرزپرگهر , ایران , جاودان , ,
|
امتیاز مطلب : 70
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
نویسنده : ایمان
تاریخ : پنج شنبه 22 دی 1390
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
adamak در تاریخ : 1390/10/22/4 - - گفته است :
به شما تبریک میگم داشتم یه دوری تو وب ها می زدم که وب شما جذبم کرد .... فقط می تونم بگم که زیباست.مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: